أحباب الغائب الحاضر أشرف
أول مناقشه لاشرف قدمها اليكم $$رساله لكل احبائى واصدقائى واولادى من بنين وبنات $$ Fi200079
أحباب الغائب الحاضر أشرف
أول مناقشه لاشرف قدمها اليكم $$رساله لكل احبائى واصدقائى واولادى من بنين وبنات $$ Fi200079
أحباب الغائب الحاضر أشرف
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

۩۞۩ أهلا ومرحبا بكم فى بيت الغالى أشرف رحمه الله وادخله فسيح جناته ۩۞۩

الرئيسيةالمصحف صدقه جارأحدث الصورالتسجيلدخول
السلام عليكم الى من احب الغالى اشرف تمنيت ان يكون معى ومعكم الى الابد ولكنها ارادة الله كثيرا منكم اشتاقوا اليه وكثيرا منكم يفتقدونه اردت ان اتواصل معكم واقدم لكم هذه الذكريات
اذا اشتقتوا اليه سوف تجدونه هنا بين صوره وذكرياته ومناقشاته
هذا المنتدى اهداء منى الى الغالى اشرف رحمه الله
هــــــــــــ أم ــــــــــــدى
ارجو منكم الدعاء
هذا المنتدى اهداء منى الى الغالى اشرف رحمه الله
اذا اشتقتوا اليه سوف تجدونه هنا بين صوره وذكرياته ومناقشاته
*السلام عليكم أعضاء منتدانا منتدى أخى أشرف الغالى دمتم بود جميعا وكل عام وأنتم بخير (برنس)
هـــــــــ أم ـــــــــدى    كل عام والأمه الإسلاميه بخير بمناسبة حلول شهر رمضان الكريم أعاده الله عليكم باليمن والخير والبركات
عزيزى الزائر ننصحك بالدخول إلى المنتدى من خلال متصفح موزيلا فيرفكس وليس متصفح أخر لكى تتناسب مع نسخة المنتدى
عزيزى الزائر أهلا وسهلا بك فى منتداك أحباب الغائب الحاضر أشرف , إن كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى فأضغط زر تسجيل واملاء البيانات الخاصه بك , وإن كنت مسجل معنا فأضغط زر دخول
إعــــــلان هـــام ***  تم فتح باب الإشراف على أقسام المنتدى رشح نفسك على القسم الذى تريد وأثبت نشاطك فيه حتى يتم قبول طلبك

أول مناقشه لاشرف قدمها اليكم $$رساله لكل احبائى واصدقائى واولادى من بنين وبنات $$

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
هـــ أم ـــدى

هـــ أم ـــدى

أول مناقشه لاشرف قدمها اليكم $$رساله لكل احبائى واصدقائى واولادى من بنين وبنات $$ Empty
مُساهمةموضوع: أول مناقشه لاشرف قدمها اليكم $$رساله لكل احبائى واصدقائى واولادى من بنين وبنات $$   أول مناقشه لاشرف قدمها اليكم $$رساله لكل احبائى واصدقائى واولادى من بنين وبنات $$ I_icon_minitimeالثلاثاء 26 يوليو - 4:57

رساله لكل احبائى واصدقائى واولادى من بنين وبنات
الجمعة 12 نوفمبر 2010
السلام عليكم وحمة الله وبركاته
اولا كل سنه وانتم جميعا طيبين وبصحه وسلام .
حبيت ابعتلكم رساله عامه لكل فرد بيدخل على رومنا لو بايدى كنت بعت على كل البروفيلات
عاوز اقولكم انى حد بسيط جدا لا اتميز عنكم فى شيئ ولاكن من نعم الله عليا انه جعل فى قلبى حب لكل الناس . مش بعرف اكره حد ولا اعادى حد اما لو غلط فيا فالايام علمتنى ان حقى هيجى حتى لو مرحتش وراه
لان كما تدين تدان .
عاوز اقول لكل حد ممكن يكون زعل منيى فى يوم من الايام عن غير قصد انه ميزعلش منيى انا لو كنت بطرد او بصمت فانا مش بعمل كده غير لما يكون بسبب ,
لو حاد شايف انى بظلم او بتكبر على اى حد يقولى فى تعليق على الرساله
اما لو كان حد زعلان منيى علشان مجتش الفرصه ليه انه ياخد الهوست فانا عاوز اقوله ان دى حاجه مش بايدى ولا من صلتتى دى حاجه بترجع للادمن ولوائل.
انتو عارفين اننا فى الشات بتعنا عيله واحد ودى حاجه وضحه للكل احلى حاجه فينا اننا اسره وحده وبجد بنخاف على بعض وكلنا نعرف بعض وده اللى منجح الشات بتعنا وكمان لان من اكتر العضاء والزوار عندنا ناس محترمه جدا صحيح مش كل الناس لان بيكون فى ناس م كويسه وليهم كزا وجه بس الاكتر منهم محترمين جدا وناس كتير بنفخر بيهم وده اللى مخلينا نامن على ولادنا هنا .
انا عاوز اى حد يقرا الرساله دى سواء كان هوست او عضو يسيب رد برايه ولو كنت زعلته وانا وربى ما هزعل من اى حد بالعكس انا هراضيه لو كنت غلط فيه .
اما بقى الناس الحلوه اللى بتحبنى او اللى ليا معزه عندهم بطلب منكم طلب مش صعب وفى استطاعت اى حد .
عاوزكم تدعولى فى كل صلاه بالشفاء انا فى انتظار عمليه صعبه لسه عليها شهور قليله ربنا يهون عليا ايمها محتاج دعوتكم ليا ربنا وحده اللى يعلم الايام مخبيه ايه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بدأت المناقشة في تعارف و ترحيب الجمعة 12 نوفمبر 2010 03:14:57 صباحاً ، يوجد 6 رد و احدث رد الاثنين 9 مايو 2011 04:25:29 مساءً

http://klamwasora.com/t/%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%87-%D9%84%D9%83%D9%84-%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D8%A7%D8%A6%D9%89-%D9%88%D8%A7%D8%B5%D8%AF%D9%82%D8%A7%D8%A6%D9%89-%D9%88%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF%D9%89-%D9%85%D9%86-%D8%A8%D9%86%D9%8A%D9%86-%D9%88%D8%A8%D9%86%D8%A7%D8%AA- -

https://ashraf.ahlamountada.com
هـــ أم ـــدى

هـــ أم ـــدى

أول مناقشه لاشرف قدمها اليكم $$رساله لكل احبائى واصدقائى واولادى من بنين وبنات $$ Empty
مُساهمةموضوع: رد: أول مناقشه لاشرف قدمها اليكم $$رساله لكل احبائى واصدقائى واولادى من بنين وبنات $$   أول مناقشه لاشرف قدمها اليكم $$رساله لكل احبائى واصدقائى واولادى من بنين وبنات $$ I_icon_minitimeالثلاثاء 26 يوليو - 5:12

Crying or Very sad كان خايف اوى يكون حد زعلان منه
Crying or Very sad لو اى حد دخل الروم ومسلمش عليه علشان مشغول
كان يقولى تفتكرى يكون زعلان منيى
بس انا مزعلتش حد
Crying or Very sad
لما نزل المناقشه دى كان عاوز يعرف لو حد زعلان منه يقوله
ومش هيزعل منه بالعكس هيرضيه
يعنى هيصالحه

بالرغم من ان العمليه كان لسه عليها شهور قليله
بس كان عامل حسابها
زى ما يكون قالبه حاسس
Crying or Very sad
كان دايما يطلب منكم تدعولوا

Crying or Very sad بالله عليكم متحرمهوش من الدعاء Crying or Very sad
عمره ماطلب منكم اى حاجه غير الدعاء
Crying or Very sad Crying or Very sad
https://ashraf.ahlamountada.com
سمسمه بتحب اخواتها

سمسمه بتحب اخواتها

مُساهمةموضوع: رد: أول مناقشه لاشرف قدمها اليكم $$رساله لكل احبائى واصدقائى واولادى من بنين وبنات $$   أول مناقشه لاشرف قدمها اليكم $$رساله لكل احبائى واصدقائى واولادى من بنين وبنات $$ I_icon_minitimeالخميس 25 أغسطس - 5:07

انا قرات المناقشه واعجبت بكلام اخي اشرف رحمة الله عليه انا لم يسعفني الحظ اني اتعرف علي اخي اشرف بس من مناقشته هذه عرفت قد ايه كان طيب وبيخاف يكون زعل حد بقصد او من غير قصد يارب اني ادعوك ان ترحمه وتضعه في اعلي منزله في الجنه ربي انت سميع الدعاء وانت علي ذلك قادر رحم الله اخونا اشرف والهمك الصبر اختي ام هدي تقبلي مروري اختك سمسمه

أول مناقشه لاشرف قدمها اليكم $$رساله لكل احبائى واصدقائى واولادى من بنين وبنات $$
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سابع مناقشه قدمها اشرف ليكم $ اخرتها ايـــــــــــــــــــــه $
» خامس مناقشه قدمها اشرف لكم $تحزير هام لكل اعضاء الموقع $
» ثالث مناقشه قدمها اشرف لكم $ نداء الى محبى المناقشات $
» تانى مناقشه قدمها اشرف لكم $$ نصائح غاليه ليتها تفيد من يقراها $$
» اخر رساله كتبها اشرف ليكم $ اصعب رساله بنقلها ليكم $ادعولى محتاج دعوتكم $